5 تکنیک ساده برای طراحی سایت - ساخت وب سایت

Wiki Article

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ضمیر در انگلیسی: بررسی ۸ نوع ضمیر در دستور زبان انگلیسی همراه با مثال

ولی چه ویژگی تخصصی در وب سایت های طراحی شده توسط آنلاینر وجود دارد که وجه تمایز آن با دیگر رقباست؟

طراحی سایت فروشگاهی با سیستم معتبر و حرفه‌ای وردپرس و ووکامرس: ما با کمک یک سیستم قدرتمند به نام وردپرس و افزونه حرفه‌ای فروشگاه‌ساز ووکامرس سایت فروشگاهی حرفه‌ای برایتان طراحی می‌کنیم.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

با گذر زمان و دیجیتالی شدن زندگی امروزه، سفارش طراحی سایت تخصصی یکی از اقداماتی می باشد که بسیار مورد توجه دوستداران کسب و کارهای آنلاین و حتی صاحبان مشاغل سنتی قرار گرفته است. حال به دنبال افزایش فروش کسب و کار خود هستید؟

با یکی دیگر از آموزش­ های جامع وردپرس همراه شما هستیم. قصد داریم در این جلسه درمورد تعرفه­ های طراحی سایت و عوامل تأثیرگذار در هزینه ­ها، که برای هر شخصی که کار طراحی سایت انجام می­دهد مهم است، صحبت کنیم.

این اپلیکیشن کاملا به وبسایت شما متصل شده و تمامی فرایند سفارشات یا نمایش محصولات سایت شما رو دارد.

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فایل املاک طراحی سایت آموزشی مناسب برای شرکت‌ها، بازرگانان، پیمانکاران، کارخانجات، کسب‌وکارهای خدماتی، انجمن‌ها، سازمان‌ها، مساجد و هیئت‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریسپانسیو باشه و علاوه بر دسکتاپ در موبایل و تبلت هم درست کار کنه! مدیریتش راحت باشه. انعطاف پذیر باشه. یعنی بشه بعدا قابلیت هاش رو کم یا زیاد کرد.

سلام یکی از من یه سایتی میخواد که بتنه توش ویدیو و مقالات اموزشی رو بزاره بعد من کار دوم هست و پشتیبانی کاملشم با من باشه چقدر ازش دریاف کنم

طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری. در ادامه به بررسی ویژگی های خاص هر کدام می پردازیم.

مشاغل زیادی هستند که می‌توانند با استفاده از یک طراح سایت باعث پیشرفت شغل خود شوند مانند :
متخصصین آنلاینر با امکان مشاوره رایگانی که در حوزه ی طراحی سایت تخصصی و سئوی وبسایت در اختیارتان قرار می دهند؛ بهترین پیشنهادات را برای حضور موفق تر و پر رنگ تر در اختیارتان قرار می دهند.

حتما بخوانید: طراحی سایت چیست؟ چگونه به یک طراح موفق تبدیل شویم؟

برای طراحی وب سایت کلیک کنید باید برنامه‌های مختلفی را بشناسیم که کار ما را برای ایجاد یک سایت راحت‌تر کنند. دراینجا به چند نمونه ازاین برنامه‌ها اشاره می‌کنیم :

از عواملی که می تواند در هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی تاثیر بگذارد، وارد کردن مطالب است. تیم وب پویا، منبع مطالب اولیه مناسب سایت و لوگوی سایت را رایگان طراحی می کند. ولی اگر کارفرما مایل باشد، با توجه به سایت و محتوای سایت، تیم ما مطالب سئو شده را وارد سایت می کند و هزینه وارد کردن محتوای سایت با توجه به سایت شما می باشد.

حال این سوال مطرح می شود که خودمان سایتمان را طراحی کنیم یا به تیمی که متخصص است واگذار کنیم؟

طراحی رابط کاربری تنها به محصولات دیجیتالی محدود نمی‌شود و در موارد فیزیکی هم وجود دارد؛ مثلا دکمه‌های کنترل تلویزیون که ممکن است با فاصله و رنگ خاصی مشخص شوند تا کاربر راحت‌تر بتواند آن‌ها را پیدا کند.

با یکی دیگر از آموزش­ های جامع وردپرس همراه شما هستیم. قصد داریم در این جلسه درمورد تعرفه­ های طراحی سایت و عوامل تأثیرگذار در هزینه ­ها، که برای هر شخصی که کار طراحی سایت انجام می­دهد مهم است، صحبت کنیم.

امکانات وب سایت تان با توجه به نیازهای شما طراحی می شود. از ساخت صفحه ورود اختصاصی تا ویژگی های منحصر به فرد!

هزینه مناسب طراحی اگر خودتان طراح سایت هستید که هیچ اما اگر قرار است طراحی سایت خود را به دیگران بسپارید خیلی دقت کنید.

برای اینکه درآمدت زیاد بشه باید سایتت رو به صفحات اول گوگل بیاری و آموزش سئو می تونه بهت کمک کنه …

چرا تعرفه و قیمت طراحی سایت در رویا وردپرس از بقیه کمتر است ؟ در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات مرتبط رقابت‌های زیادی وجود دارد. از این رو سیاست تیم رویا وردپرس، رقابتی‌ترین تعرفه طراحی سایت را تدوین نموده و در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است. اما به هیچ عنوان تاثیری در کیفیت خدمات طراحی سایت ارائه شده ندارد بلکه سعی کرده‌ایم تاکنون بالاترین کیفیت را در به مشتریان خود ارائه دهیم.

سلام یکی از من یه سایتی منبع مقاله میخواد که بتنه توش ویدیو و مقالات اموزشی رو بزاره بعد من کار دوم هست و پشتیبانی کاملشم با من باشه چقدر ازش دریاف کنم

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و طراحی سایت با وردپرس لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

آیا سایت من امن هست و هک نمیشه ؟ بله، کلیه وب سایت‌های طراحی شده در رویا وردپرس بصورت ۱۰۰ درصد تضمینی امن شده و باتوجه به مانیتورینگ ۲۴ ساعته تیم امنیتی رویا وردپرس، امنیت وب سایت شما را تضمین می‌کنیم.

Report this wiki page