برترین آخرین طراحی سایت پنج فروشگاهی اخبار شهری - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

خریدار روی لینک کلیک می‌کند وارد صفحه‌ای می‌شود که ابتدا به محصول امتیاز می‌دهد سپس نظرش را برای آن محصول ثبت می‌کند.

خود گرافیک به چندین بخش متعدد تقسیم می‌شود که هر کدام طرفداران زیادی دارند. تعدادی از این بخش‌ها را در زیر آورده ایم:

.. برای خود داشته باشید و بدون هزینه و بدون دانش برنامه نویسی وب سایت خود را راه اندازی کنید این دوره مناسب شماست.

سفارش سرویس تمامی این خدمات توسط یک شرکت ارائه میشه که دیگه نگرانی بابت سرویس ها نداشته باشید و همچنین بر اساس رشد کسب و کار شما امکان توسعه هم فراهم هست.

پروژه ای که در پایان این دوره آموزشی تکمیل کرده ایم و قدم به قدم آن را می سازیم را در لینک زیر مشاهده کنید:

ساده‌سازی مراحل پرداخت بخش مهمی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید، مراحل پرداخت الکترونیکی و اتصال به درگاه است. این قسمت باید کاملا استاندارد و به دور از مشکل باشد؛ در غیر اینصورت شما با یک برچسب بزرگ بی‌اعتمادی از سمت مشتری مواجه خواهید شد که هیچوقت پاک نخواهد شد.

و اما امکاناتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر در اختیارتان قرار می دهد شامل: درج بی نهایت دسته بندی، درج ویژگی های محصول (برند، نوع، سایز، رنگ،جنس، قیمت و..)، امکان درج تخفیف زماندار برای محصولات و یا حتی برخی از محصولات و در نهایت درج محتوا متنی و ویدیویی از شیوه استفاده از محصول.

این قالب هایی که در دوره آموزش دادیم برای فهم بهتر همه می باشد و بهتر است برای یادگیری استفاده کنید و تعداد بسیار زیادی قالب در اینترنت موجود است از قالب های حرفه ای تر بهتری استفاده نمایید

برای شروع ، ابتدا فیلم معرفی دوره رو مشاهده نمایید. سپس میتوانید در ادامه همین صفحه ، سایر قسمت های این مجموعه را دانلود نمایید. برای مشاهده فیلم با سرعت بالا ، از آی پی ایران استفاده نمایید. موضوعات: آموزش وردپرس جهت مشاهده دمو روی تصویر کلیک کنید. دریافت همه بخش های رایگان معرفی سرفصل های این دوره:

همچنین امکان توسعه و رشد وب سایت‌های مشتریان بصورت ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

سازگاری کامل با انواع سایت ها و سیستم های دیجیتال مارکتینگ

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

ارسال بستن پنجره نظر/پرسش/پیشنهاد شما در صورت تمایل به دریافت پیامک به هنگام پاسخ به سوال شما و یا به هنگام درج نظر شما در سایت، شماره همراه خود را وارد نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی یک حرفه کاملا تخصصی است که باید طبق اصول و قوانین خاصی انجام شود، اگر شما آشنا به این قوانین هستید که خودتان می‌توانید چنین کاری انجام دهید.
درباره‌ی ما وبلاگ سوالات متداول شرایط استفاده مکتب‌لایو

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

برای طراحی وب سایت باید برنامه‌های مختلفی را بشناسیم که کار ما را برای ایجاد یک سایت راحت‌تر کنند. دراینجا به چند نمونه ازاین برنامه‌ها اشاره می‌کنیم :

برای طراحی وب سایت از چه برنامه‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم

به یاد داشته باشید که هزینه خرید هاست، دامنه، قالب و منبع افزونه­ ها بر عهده کارفرما و جدا از تعرفه طراحی است است. کارفرما موظف است در ابتدای پروژه این هزینه­ ها را تأمین کند.

راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی با رعایت اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

و اما امکاناتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر در اختیارتان قرار می دهد شامل: درج بی نهایت دسته بندی، درج ویژگی های محصول (برند، نوع، سایز، رنگ،جنس، قیمت و..)، امکان درج تخفیف زماندار برای محصولات و یا حتی برخی از محصولات و در نهایت درج محتوا متنی و ویدیویی از شیوه استفاده از محصول.

تماس با ما بسته خود را انتخاب کنید

آنلاینر با تجربه ۱۰ سال طراحی سایت و سئو و با ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه های مختلف راه‌گشای کسب‌و‌کار آنلاین شما خواهد بود. اگر مایلید از حوزه کاریتان در فضای آنلاین توضیحات بیشتر بیشتر اطلاعات کسب کنید؛ ما بی‌صبرانه منتظر پیام‌ها و تماس‌های شما هستیم.

برای مثال سایت شخصی، سایت وبلاگی، سایت خدماتی، سایت شرکتی، سایت شخصی، سایت فیلم و موزیک، سایت تفریحی، سایت فروشگاهی و … بسازید.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با منبع مقاله علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت کلیک کنید امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

شما نیز می توانید از این سایت ها ایده گرفته و سایت خود را کمی سئو کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه و تعرفه سئو سایت فروشگاهی توسط وب پویا، می توانید به محتوای مشاوره سئو سایت فروشگاهی مراجعه کنید.

ارائه راهنما مناسب مطمئنا در فروشگاه اینترنتی بخش‌هایی وجود دارند که نیازمند ارائه راهنمایی به مشتریان هستند. برای این منظور حتما راهنمایی باید در نظر گرفته شود که مشتریان برای رسیدن به هدف خود چگونه با فروشگاه اینترنتی کار کنند.

Report this wiki page